poniedziałek, 23 grudnia 2013

Święta z Chłopcem, który przeżył

"Państwo Dursleyowie spod numeru czwartego przy Privet Drive mogli z dumą twierdzić, że są całkowicie normalni, chwała Bogu.
Byli ostatnimi ludźmi, których można by posądzić o udział w czymś dziwnym lub tajemniczym, bo po prostu nie wierzyli w takie bzdury."*

Tak zaczęła się seria, która podbiła serca milionów czytelników na świecie. Moje również :)
Postanowiłam, że po świętach poświęcę tematyce Pottera jedną audycję w radiu, więc trzeba się przygotować. Cieszę się, że w końcu znalazłam motywację do tego, żeby przypomnieć sobie całą serię od początku do końca. Nie obiecuję, że pojawią się recenzje tomów (dziwnie jest pisać o książkach, które czytałam po kilka razy), ale też nie wykluczam. 
Korzystam więc z czasu wolnego i na razie zakładka utknęła w pierwszym tomie, ale wszystko wskazuje na to, że jeszcze dzisiaj z tego tomu zniknie. Lektura idzie błyskawicznie, uwielbiam tak wciągające w swój świat książki. A poza tym, to jedna z ikon dzieci mojego pokolenia, a to kolejny powód, dla którego warto do tych książek wracać. 

Macie jakieś książki, które planujecie czytać w Święta? Czy są takie, które towarzyszą Wam co roku?
Korzystając z okazji wysyłam też w Waszą stronę najlepsze życzenia. Spędźcie ten czas tak jak sobie życzycie, wypocznijcie, nacieszcie się obecnością bliskich. Wesołych Świąt!


*Rowling, J.K., Harry Potter i Kamień Filozoficzny, Media Rodzina, Poznań 2000, s.5.


2 komentarze:

  1. Wstyd przyznać, ale nie miałam jeszcze okazji przeczytać serii o Harrym Potterze. Nie ma raczej książki, do której wracałabym co roku w święta, jest jednak film - "To właśnie miłość", który po prostu uwielbiam!

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, przypomniałaś mi, że zapomniałam go obejrzeć :( Muszę koniecznie nadrobić zaległości, chociaż już po Świętach. Pozdrowienia :)

      Usuń