piątek, 29 czerwca 2012

Sesja? Na Stos z nią, pora odetchnąć ;)


Jestem po sesji. Mniej - więcej. W moim przypadku i tak nie ma to znaczenia,bo za dwie godziny odbieram wyniki poprawionej historii sztuki i rekrutację po raz drugi czas zacząć. 
Marzę tylko i wyłącznie o tym, żeby się odstresować. I rzucić te wszystkie notatki w cholerę, na rzecz jakiejś dobrej książki. 

Moje najbliższe plany czytelnicze pięknie widać na tym zdjęciu. Najbardziej cieszy serce i oko biografia Wisławy Szymborskiej, którą zakupiłam dzięki jednodniowej wyprzedaży o 50% w Znaku. 
Reszta książek to perełki upolowane w bibliotece.  



Patrzę na to zdjęcie z zeszłorocznego wyjazdu do ukochanego Trójmiasta i już nie mogę doczekać się jakiegoś wyjazdu nad morze. Choć póki co czekają na mnie praktyki dziennikarskie to jednak... marzenia przybliżają do ich realizacji, więc muszę kombinować dalej ;)

10 komentarzy:

  1. udanego wypoczynku, przyjemnej lektury, a przede wszystkim powodzenia w rekrutacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych wakacji i ciekawych książek życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zatem przyjemnej lektury :)
    odstresuj się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę udanego odpoczynku z mnóstwem czasu na czytanie.
    Trzymam kciuki za rekrutację.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Skończyłam własnie "Dom na Zanzibarze" i jestem zauroczona tą książką. Dawno nie czytało mi się tak dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robisz smaka :) Dodałam Twojego bloga do obserwowanych, mam nadzieję, że podzielisz się swoimi wrażeniami! :)

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że upragnione wakacje przyniosą moc pozytywnych wrażeń - nie tylko czytelniczych:)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Planujesz studiować dwa kierunki, czy zrezygnujesz z dotychczasowego?

    Świetne nabytki, zazdroszczę tej Szymborskiej. Marilyn też kusi, widzę, że masz porządną bibliotekę. W mojej raczej 'bida', ale i tak ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcie to ze szklanką, też nie mogę sie doczekać jakiegoś wakacyjnego wyjazdu, ale do niego jeszcze u mnie daleko. Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń